Etkinlik, Amasya Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünde görevli Çevre Denetim Görevlileri Kübra YÖRÜK ve Mustafa ÖZER konularında farkındalık kazandırmak ve geri dönüşüm hakkında daha fazla bilgi edinmelerini sağlamak amacıyla yapıldı.

Eğitimde, birçok atık türü ile ilgili geri dönüşüm yöntemleri, süreçleri ve uygulamaları hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Öğrenciler, geri dönüşümün çevreye olan katkılarını ve atık yönetiminin önemini uygulamalı olarak öğrendiler. Bu etkinlik, öğrencilere çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilirlik konusunda bilinçlenmelerine önemli bir katkı sağladı.

Bu tür farkındalık eğitimlerinin düzenlenmesinin çevre konularında farkındalığın artmasına ve sürdürülebilirlik alanında bilinçli bireylerin yetişmesine katkı sağladığını vurguladılar. Ayrıca, yerel kurumlarla iş birliği yapılarak verilen bu eğitimlerin, öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamanın yanı sıra çevre bilinci oluşturarak toplumsal sorumluluklarını da yerine getirmelerine olanak tanıdığı belirtildi.

Etkinlik sonunda katılımcılara Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Onur ÇAPKULAÇ ve Merzifon İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç.Dr. Pınar KOÇ tarafından belge takdimi yapılarak sona erdi.

04

02

01

03

05