Birleşmiş Milletler Genel Kurulu tarafından ilan edilen 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü kapsamında, çevresel sürdürülebilirlik bilincinin artırılmasına yönelik etkinlikler çerçevesinde Merzifon Meslek Yüksekokulu’nda anlamlı bir eğitim programı düzenlendi.
03 Nisan 2026 tarihinde saat 15.00’te Merzifon Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, öğrenci ve personele yönelik “Sıfır Atık” eğitimi verildi. Eğitimin konuşmacısı olarak Merzifon Belediyesi Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdür v. Demet Tosun yer aldı. Tosun, sunumunda atıkların azaltılması, geri dönüşüm süreçleri, kaynakların verimli kullanımı ve bireysel farkındalığın önemi gibi konulara değinerek katılımcılara önemli bilgiler aktardı.
Etkinlik, üniversitemizin “Sıfır Atık” vizyonu ve Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda çevre bilincinin yaygınlaştırılması ve kampüs genelinde sürdürülebilirlik kültürünün güçlendirilmesi açısından önemli bir katkı sağladı.
Eğitim programının sonunda, Merzifon Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Dr. Burak Öztop tarafından konuşmacı Demet Tosun’a katkılarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.
Gerçekleştirilen bu etkinlik ile öğrencilerimizin ve personelimizin sıfır atık konusunda bilinç düzeyinin artırılması hedeflenmiş olup, üniversitemizin sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarına katkı sunulmaya devam edilmektedir.

01

03

02

04

05