Temsilcimiz, Tıp Fakültesi ile Üniversitemizin Milli Hakimiyet Yerleşkesinde karşı karşıya geldi. Yüksekokul futbol takımımız karşılaşmaya etkili bir başlangıç yaparak devre arasına 2-1 önde girdi. İkinci yarının başında oyunun temposunu tamamen eline alan temsilcimiz, üst üste bulduğu gollerle farkı açtı ve sahadan 6-3’lük net bir galibiyetle ayrıldı. Bu sonuçla birlikte ikinci maçında da galibiyet elde eden temsilcimiz, gruptan çıkmayı garantiledi. Karşılaşmada goller; Alperen (3), Arda, Kadir ve Alican’dan geldi. Maçın ardından açıklamalarda bulunan antrenörümüz Öğr. Gör. Mutlu Can SOYDAN, takımın performansından memnun olduğunu belirterek, “Sahada ne yaptığımızı bilen, oyunun her dakikasında plana sadık kalan bir takım olduk. Oyuncularım oldukça istekliydi. Oyun anlayışımızı sürdürerek yolumuza devam edeceğiz” dedi. Takımımız, bir sonraki maçında perşembe günü Eğitim Fakültesi ile grup liderliği için karşı karşıya gelecek.

Ftbol